Samana

Samana

maandag 3 oktober 2016

A song in my heart



Normaal verzamelt een pelgrim intenties van vrienden, familie, kennissen, ... op papier of als steen om deze onderweg of bij de apostel op het eind achter te laten en er voor te bidden of een dikke kaars voor te branden. Bvb voor een goede gezondheid, ...  Aangezien het erg persoonlijke zaken zijn om naar te vragen dacht er mijn eigen persoonlijke invulling aan te geven: aan bepaalde vrienden en vriendinnen vroeg ik hun lievelingsliedje, om hen zo mee te nemen in mijn hart en hoofd.

Het leek een simpele vraag, maar uiteindelijk toch erg persoonlijke. De één dacht er al langer over na dan de ander, maar de respons was overweldigend. Ondertussen ben ik cd's gaan halen in de bib die ik anders geen blik gegund zou hebben en staat mijn persoonlijke top 10 zelfs een beetje te wankelen. Mijn mp3-speler biedt ondertussen een verrassende veezijdige en veeltalige variatie en zal grijs gedraaid worden in Spanje. Bedankt allemaal!

Mijn persoonlijke nummer 1 :  Have You Ever Seen The Rain - CCR

Geen opmerkingen:

Een reactie posten